Global Portal

Sprzedaż produktów bankowych

3.jpg

Sprzedaż produktów bankowych

Szukasz odpowiedniego Partnera, który zapewni Ci usługi z zakresu sprzedaży produktów bankowych na najwyższym poziomie? Jeśli tak koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą.

Produkty bankowe

Produkty oraz usługi oferowane przez banki wymagają zupełni innego traktowania niż produkty tradycyjnych firm. Oferta banków, by była skuteczna musi trafić do odpowiednich Klientów w odpowiednim czasie. Ponadto ważne jest by dana oferta odpowiadała na potrzeby i oczekiwania Klienta.

Nasze usługi telesprzedażowe świadczymy na najwyższym poziomie. Zdajemy sobie sprawę, że przygotowanie strategii sprzedaży danego produktu wymaga od nas wieloaspektowego podejścia. Nasi doświadczeni telesprzedawcy nie skupiają się wyłącznie na prezentowaniu oferty, ale też na dbaniu o dobrą relację z Klientem oraz dobre imię banku.

Jak działamy

By zapewnić jak najwyższą jakość usług współpracę z instytucją finansową oparliśmy na kilku filarach:

  • Analiza Klientów – poznanie potrzeb i opinii Klientów to dla nas podstawa do dalszego działania. Dzięki badaniom na temat oczekiwań potencjalnych Klientów oraz określeniu ich wymagań możemy dużo skuteczniej trafić do potencjalnych nabywców. Na tym etapie staramy się także poznać jakie motywacje kierują Klientami w podejmowaniu ważnych decyzji dotyczących lokowania własnych pieniędzy, a także jakie są najważniejsze cechy produktów.
  • Opracowanie metod sprzedaży – znając potrzeby Klienta przystępujemy do przygotowania odpowiedniej oferty oraz dopasowania metod sprzedaży właściwych dla danego Partnera. Dokładamy wszelkich starań, by prezentacja produktów banku jak najpełniej odpowiadała zapotrzebowaniu danego Klienta. By osiągnąć cel stosujemy odpowiednią argumentację. Wszelkie niepowodzenia, które siłą rzeczy będą miały miejsce, analizujemy i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość.
  • Efektowna komunikacja – wierzymy, że kluczem do sprzedaży jest odpowiednio poprowadzona rozmowa. Nasi wykfalifikowani telesprzedawcy posiadają wszelkie kompetencje do tego, by prowadzić rozmowy z klientami uwzględniające zasady savoir-vivre, a także umiejętność aktywnego słuchania i podejmowania właściwych decyzji w trakcie rozmowy. Dobry kontakt z Klientem to podstawa efektywnej sprzedaży.
  • Opieka nad Klientem – nawiązanie rozmowy to nie wszystko. By relacja z Klientem była długotrwała należy zadbać o utrzymanie stałego pozytywnego kontaktu z nim. Dołożymy wszelkich starań, by Klient traktował Państwa produkt jako inwestycję na całe swoje życie.

Zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością poznamy Państwa wymagania i przedstawimy szczegółową ofertę naszych usług.

Teleperformance Polska

ul. Domaniewska 50, 02-672 Warszawa
Tel.: +48 22 468 70 00, Fax: +48 22 519 77 01
E-mail: teleperformance@teleperformance.pl

Globalny zasięg, wieloletnie doświadczenie, efektywne rozwiązania technologiczne oraz wykwalifikowany personel pozwalają nam skutecznie reagować na różnorodne potrzeby płynące z rynku usług outsourcingowych.
Zapraszamy do kontaktu